Dodaj komentarz
Współcześnie żaden biznes nie może dobrze prosperować, jeśli nie będzie on odpowiednio widoczny w Google, czyli w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej. Dotyczy to nie tylko firm, działających w sieci, ale również i tych, które funkcjonują wyłącznie stacjonarnie. Coraz więcej właścicieli przedsiębiorstw odkrywa również zalety dobrego pozycjonowania. Widoczność w Internecie, która dotyczy nie tylko przeglądarki, ale również wizytówek czy map, to jeden z podstawowych warunków sukcesu w dzisiejszej rzeczywistości. To, na jaką skalę powinny być prowadzone działania SEO, zależy przede wszystkim od wielkości danego biznesu. Wielu przedsiębiorców zastanawia się jednak czy powierzyć takie zadanie specjaliście SEO, czy też zgłosić się do większej agencji? Niektórzy również rozważają stworzenie etatu dla osoby, która będzie zajmować się promowaniem firmy. Jak to wygląda w praktyce i które rozwiązanie uchodzi za najlepsze?