Skip to main content

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych?

Dodaj komentarz

Marketing internetowy i pozycjonowanie stron internetowych w Google w celu zwiększenia widoczności w Internecie. Obecność w Internecie to pierwszy, podstawowy krok do uzyskania widoczności w najważniejszych wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie stron internetowych w Google - Agencja Interaktywna Starterfirm.pl

Pozycjonowanie w Google

Pozycjonowanie organiczne i działania typu pay-per-click to metody, których używamy najczęściej, aby osiągnąć wyższą widoczność w wyszukiwarkach, celując w konkretnego użytkownika, użytkownika, który precyzyjnie szuka usług i produktów, które firma proponuje na swojej stronie internetowej. Pozycjonowanie organiczne to podstawowa strategia dla komercyjnych serwisów internetowych, narzędzie zwiększające widoczność, które nie przynosi natychmiastowych efektów, ale którego wyniki w średnim i długim okresie są doskonałe.

Optymalizacja serwisu, tworzenie i indeksowanie odpowiednich treści, zwiększanie popularności linków: to tylko niektóre z działań, jakie wykonuje Agencja Interaktywna Starterfirm.pl w celu zwiększenia liczby i specyfiki generowanych odwiedzin. Pay per click pozwala firmom określić, które zasoby są skłonne wykorzystać pod względem ekonomicznym, aby promować swoją witrynę internetową i zapewnić pozycjonowanie, które jest szybsze i proporcjonalne do dokonanej inwestycji.

 

Najważniejsze czynności wykonywane w ramach SEO

O usługach, jakie zawiera oferta pozycjonowania możesz przeczytać w artykule: www.starterfirm.pl/oferta/pozycjonowanie na stronie internetowej Agencji Interaktywnej Starterfirm.pl. Poniżej wymieniamy najważniejsze z nich:

Analiza strony internetowej i analiza konkurencji. Na podstawie czynności opisanych na danej stronie identyfikujemy, które słowa są najczęściej wyszukiwane w wyszukiwarkach. Przeprowadzamy analizę online konkurentów i głównych słów kluczowych, których używają; na koniec warto wypisać słowa kluczowe, które są odpowiednie do pozycjonowania serwisu.

Optymalizacja stron internetowych. Po wstępnej analizie określamy strukturę serwisu, która ma być odpowiednia do uzyskiwania dobrych pozycji i na podstawie tej struktury tworzymy strony internetowe, które są optymalizowane zgodnie z wytycznymi leżącymi u podstaw głównych wyszukiwarek.

Zwiększenie rangi strony i popularności linków. Aby osiągnąć dobre pozycje warto dążyć do podniesienia rangi strony i popularności linków do serwisu. Pomóc może Ci w tym wszystkim agencja interaktywna

Projekt strony internetowej w agencji interaktywnej Starterfirm.pl

 

Pozycjonowanie - najważniejsze terminy

 

SEO (Search Engine Optimisation) to po prostu optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek. Obejmuje ona wszelkie działania mające na celu zwiększenie ruchu, jaki strona uzyskuje za pośrednictwem wyszukiwarek. Te działania optymalizacyjne dotyczą zarówno kodu źródłowego strony, jak i jej zawartości. Optymalizacja jest częścią bardziej złożonego działania, jakim jest marketing w wyszukiwarkach (SEM). Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek składa się z kilku czynności technicznych dotyczących kodu HTML (w tym znaczników), zawartości stron serwisu oraz całej struktury hipertekstu (w tym technologii interakcji).

 

SEM (Search Engine Marketing). Jest to seria metod mających na celu wykorzystanie wyszukiwarek do realizacji celów marketingowych, takich jak poprawa pozycji serwisu na stronach wyników wyszukiwarek w celu zwiększenia jego dostępności dla wyszukiwań online. SEM odnosi się również do pracy konsultantów, którzy realizują projekty SEO na stronach swoich klientów lub planują kampanie reklamowe oparte na słowach kluczowych. Istnieje kilka działań związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach.

Wpisz komentarz
lub dodaj komentarz jako gość
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Dodaj pierwszy komentarz.